ליצמן מרגיע: לא יוטל "מס סוכר"

    "הופתענו לטובה מרמת ההרכב התזונתי העשיר". בנוסף, הוא מגלה כי שר הכלכלה, הלא הוא רה"מ נתניהו, לא רק שאינו מנסה 'לרסן' אותו במערכה הנוכחית אלא ש"הוא תומך בי באופן גורף"
    יוסי אשר 1 Comment on ליצמן מרגיע: לא יוטל "מס סוכר"

    התעשיינים יכולים להירגע. בניגוד להערכות שדיברו על הטלת 'מס סוכר' מגלה שר הבריאות יעקב ליצמן כי לא יוטלו מיסים • "הטלת מיסים תייקר את מחירי המוצרים ולכך לא אסכים בשום אופן"

    "הופתענו לטובה מרמת ההרכב התזונתי העשיר". בנוסף, הוא מגלה כי שר הכלכלה, הלא הוא רה"מ נתניהו, לא רק שאינו מנסה 'לרסן' אותו במערכה הנוכחית אלא ש"הוא תומך בי באופן גורף"
    16:10
    02.05.24
    קובי פינקלר No Comments on שבועיים לאחר ליל הניסים: צה"ל פינה שרידי טיל איראני

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מלחמתו של שר הבריאות ליצמן בג'אנק פוד זוכה לכותרות רבות. בין השאר דווח על הכוונה של שר הבריאות להטיל 'מס סוכר' על מוצרים המכילים סוכר, כפי שנעשה מספר מדינות בעולם.

    אלא שליצמן דאג להבהיר השבוע שאין לו כל כוונה כזו, וההיפך. בראיון נרחב שמסר בנושא ל'המודיע', מבהיר ליצמן כי "הטלת מיסים תייקר את מחירי המוצרים, ואני לא אסכים בשום אופן לכך שהמחירים יתייקרו". אז מה כן? המטרה, הוא אומר, היא "להכניס את הנזקים של החטיפים המתוקים והמולחים למודעות הציבור, כפי שאני בוחן כרגע צעדים נוספים". המילים האלו מהווים צפירת הרגעה לתעשיינים שכבר חרדו מול אפשרות של תשלום מיסים נוספים.

    בראיון הנרחב מספר ליצמן גם כיצד אירע שהוא החליט לפתע להכריז מלחמה על המתוק ומגלה כי לא היתה לכך היערכות קודמת במשרד. בנוסף, הוא מותח ביקורת על הרגלי האכילה של המגזר החרדי ("אמנם לא אוכלים 'בחוץ', אך הילדים נחשפים לרמות גבוהות של סוכר בחטיפים שמחולקים להם ב'מתמידים' בבתי הכנסת. רק השבוע הוצאתי מידיו של נכדי חטיף ענק שכולו גומי וסוכר". יחד עם זאת הוא מדגיש שאת הדברים ("אל תעשו טובות ואל תתרמו ממתקים") הוא אומר "כסבא, לא כשר בריאות".

    ציטוט נוסף שמעורר סערה הם הדברים שבהם הוא קורא לשר החינוך בנט לבדוק את ההרכב התזונתי של הארוחות המוגשות לתלמידי הישיבות, וזאת לאחר שהוא מזכיר את 'ביקור הפתע' ("אני כידוע מחבב ביקורי פתע") שעשה עם שר החינוך בבית ספר בלוד ואשר שם "הופתענו לטובה מרמת ההרכב התזונתי העשיר". בנוסף, הוא מגלה כי שר הכלכלה, הלא הוא רה"מ נתניהו, לא רק שאינו מנסה 'לרסן' אותו במערכה הנוכחית אלא ש"הוא תומך בי באופן גורף".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      יש איזה כיף. סתם מה זה נותן לי שליצמן מרגיע